2010-09-18

Grodor uppåt väggarna

Här kommer mitt första inlägg i min helt färska blogg! Här kommer jag att leverera bilder och text som handlar om färg, tapeter och inredning.
När jag hittar intressanta saker som hör till ämnet, om det rör sig om verktyg eller andra smarta lösningar, så delar jag naturligtvis med mig av det också.
På bilden till höger syns en helt underbar tapet som kommer från Fiona. Kollektionen heter Happy Nature och har många olika typer av mönster. Vill du se mer? Klicka här! Bilden är ett foto från vår tapetavdelning på Flügger i Södertälje. Där finns mycket fint att hämta inspiration ifrån.
I första hand visar vi tapeter från Fiona som är tapeter från vår egen tillverkning. Vi samarbetar med andra leverantörer också; Duro som endast har egen tillverkning, InTrade och Midbec som importerar tapeter och Tapetterminalen som både importerar och har egen tillverkning. Mer om det i senare inlägg.
Den färg vi säljer är av naturliga skäl tillverkad i Flüggers fabriker. Vi har hög kompetens i personalen och vår ambition är att möta varje kund utifrån dess behov.
Välkommen till Flügger i Södertälje!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar