2011-04-06

Vårens konferens i vårväder

Köerna på väg till och från Stockholm är inget jag kan rekommendera! Tack och lov för att jag slipper dem alla andra dagarna när jag ska på konferens i Järva Krog. Trött efter att ha suttit still en hel dag och solen fullkomligen strålande rakt in i ögonen, kom jag till slut hem i alla fall. Fylld med nya idéer och tankar inför framtiden.

Information om spännande kampanjer till sommaren, nya artiklar och verktyg för att bättre kunna jobba med sortimentet. Sammanfattningen säger helt enkelt; bra dag!

Bara för att dagen var så vårigt vacker bjuder jag här på några våriga tapeter.

Kan det bli mer sommar?
 Den fina bilden kommer från Decor Maison Sails & Stripes.

Nordic Blossom

Nordic Blossom

Nordic Blossom
Nordic Blossom är den senaste kollektionen från Fiona Walldesign. Klicka här för att se alla mönster och även kunna beställa tapetprover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar