2011-06-26

Midsommarfin trall

Jag har firat midsommar tillsammans med min familj på en för mig jättefin plats. Där finns till exempel en hel del fasad som är målad med Flügger färg i härligt blå nyanser. Jag tycker att blandningen av kulörer i samklang med naturen och alla planterade växter som står i blom vartefter årstiden växlar är perfekt vald, något annorlunda men kanske just därför perfekt.

Jag vill visa hur otroligt fin en trall kan bli av att tvättas ren med Flügger trallrent och därefter oljas in 2 gånger (den första regnade det i). Detta är delvis en gammal trall som har legat i minst 20 år! (rättar till minst 10 år)

Tvättad och oljad
Färglös olja efter tvätt
Husen blir en förlängning av blommande rabatter

Bästa oljan enligt min mening!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar