2012-02-09

Nordic Homes - sweet

Jag har redan skrivit lite om vår nya kollektion Nordic Homes från Fiona. Här nedan är ett par bilder som jag fotade från den nya boken. Ett par uppslag med lite fler alternativ som skildrar tonen i kollektionen.

Något som jag slås av när jag nu ser mycket av det nya som kommer till våren är att det småblommiga, lite lantliga är tillbaka. Skira kulörer med så pass litet mönster att man kan heltapetsera.
Det skapas mer valmöjlighet nu när mönsterbilden blir lite mer blandad. Allt från stordåd från gamla slottsmiljöer till det lite gulliga som får mig att tänka på torpet på landet. Det finns utrymme för att bli verkligen personlig i sin inredning!

Varmt välkommen in till oss på Flügger så hjälper vi dig att få det precis som du vill i ditt hem!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar