2010-11-13

Kombinationer

Jag har haft lite pyssel för mig och har många ideér i mitt huvud som jag försöker få tid att förverkliga. Det handlar om allt från små saker som får nytt utseende till att sy väskor eller tapetsera om i vardagsrummet. Mitt stora problem just nu är hur jag ska orka vänta på Fiona walldesign´s nya kollektion - Scandinavian combinations. Jag har fått en tjuvtitt och tror att en av tapeterna skulle passa fint till min gamla, röda Scandinavia. Förhoppningsvis fungerar det gamla talesättet , den som väntar på något gott...

I dag var det arbetsdag och fullt upp att göra på tapetavdelningen. Jätteroligt! Här bjuder jag på ett par av förslagen som jag presenterade till en kund som skulle göra om i sovrummet. Happy Nature heter kollektionen som tapeten ovan kommer i från. Modern, surrealistisk blommig tapet i mjuka ljusa toner i kombination med en enfärgad.

Här är en grå/svart medaljongtapet kombinerad med en modern randig grå. Sobert och samtidigt lite gammeldags romantik. Fioton Nonwoven heter kollektionen.

1 kommentar:

  1. Hej! Såg den svartgråa medaljongtapeten, ser att det är en äldre kollektion men finns det möjlighet att få tag i denna? Är exakt sådär jag föreställt min halltapet. Hör gärna av dig om du har möjlighet och ser detta. Min mail anilorak6@hotmail.com Med vänlig hälsning, Karolina

    SvaraRadera