2010-11-17

Tapeter med stadsnaturkänsla

Nu har jag fått se ett smakprov av kommande kollektion från Fiona walldesign som jag tror kommer att glädja många. Det är en hel del favorit i repris, men i nya kulörer och delvis nya mönster. Jag säger inte mer för att inte föregå något, men oj vad jag ser fram emot att få se hela kollektionen.


Bilden är hämtad från DecorMaisons hemsida

En annan tapetleverantör som jag gillar skarpt är DecorMaison. Oftast när det släpps kollektioner från dem känns det nytt och fräscht. Tapeten bakom den bruna fåtöljen i bild hänger redan på en av mina väggar hemma. Det kan du se bilder på lite tidigare i bloggen. New York Nature heter kollektionen. För övrigt gillar jag hela bildserien som är skapad för den här kollektionen. Det är verkligen ett tema man har lyckats fånga och följa hela vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar