2011-03-01

Duro

En av våra tapetleverantörer är Duro. Jag roade mig med att testa deras rums-tapetserar-verktyg på nätet och mitt rum blev så här. Det är så bra när leverantörens hemsida kan visa tapeterna på ett sådant sätt. För det ovana ögat blir det så mycket enklare att förstå ett helhetsintryck.

I det här inlägget har jag valt att visa kollektionen Enfärgat & småmönstrat från Duro. Det är deras senaste i ordningen.

Grönt är skönt
Den här arbetsytan skulle kunna vara min. Helt enkelt mina färger och påminner starkt om mitt arbetsrum här hemma. Kollektionens många nyanser i enfärgat och småmönstrat gör det enkelt att välja något som passar.

Mysrött är sött
Duro använder limtrycksmetoden även till den här kollektionen. Det ger tapeter med en härlig lyster som nästan ger intryck av att vara handgjorda.

Gult kommer jag lovar, gult är inte fult
Tapeterna i Enfärgat & småmönstrat är miljövänligt framställda. Alla färger är vattenbaserade och innehåller inga skadliga ämnen. Tapeterna är tillverkade i QuickUp-material – man rollar limmet direkt på väggen och sätter sedan upp våderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar