2011-08-31

Pink Days är här!

I morgon startar Pink days på Flügger! Runt om i hela landet kommer det vara Pinkpyntat och alla kontantkunder erbjuds 25% rabatt på hela Flügger- och Fionasortimentet! Passa på i dagarna 3. 1, 2 & 3 september!

Även från hemsidan gäller detta fina erbjudande och dessutom fraktfritt! Klicka på länken HÄR, så kommer du till vår hemsida!


Jag vill med glädje hälsa alla välkomna till den senaste butiken i Flüggervärlden. Flügger Färg i Tumba där jag är butikschef sedan en vecka tillbaka. Det innebär att jag kommer att deal min tid mellan två butiker.
Vi som jobbar där håller som bäst på att trimma ihop oss till att bli en härlig grupp säljare som ska göra vårt bästa för att ge service till alla våra kunder.

I mitt förra inlägg berättade jag om den krävande ombyggnationen och fick också för mig att det var i Ronneby vi skulle öppna en butik. Det var fel, fel, fel. Bollnäs är det som ska begåvas med en Flüggerbutik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar